FADDERGALAN

Aktiva tjejen idag. Jag satt på praktiken och längtade efter att få åka hem men eftersom det hade varit ett värdetransportrån i stan så var alla vägar ut från katrineholm spärrade av polisen. Så jag fick vackert sitta och vänta på att pappa skulle hämta mig, övningskörde hem, åkte och tränade. Väl hemma blev det en lång dusch med hårinpackning och ansiktsmask efteråt. Väldigt värt måste jag säga. Städat rummet lite mer grundligt än tidigare har jag gjort också, det var behövligt kan jag säga.Nu har jag ätit och sitter och glor på Faddergalan, jag känner på mig att jag kommer fälla både en och två tårar innan programmet är slut. Oja, jag är en riktig bölfia när det kommer till sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback