"ETT LITET STICK"

Jag har precis avslutat en illustration av Markus Krunegård. Blev sådär enligt mig, karln var svår att få till runt munnen, suck. Jag funderar lite på vem mitt nästa objekt ska bli, är grymt sugen på någon man känner, dvs en kompis eller liknande. Får se om jag kommer på något bra objekt. Förresten, jag ska ta svinis idag, huh. Jag är rädd som fanken men ja, Johan sa att det var ett litet stick men han är ju kille. Eftersom jag tar vaccinet idag så slipper jag göra det på torsdag (eller så ska man vara riktigt säker på att man slipper svinet så tar jag både idag och på torsdag?) så kan jag åka ännu tidigare till darl och ja, sånt klagar jag aldrig över. 
OKEJ, illustration var det ja - igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback