CAUSE I'M DRIVING ONE OF YOUR CARS

Innan klockan är 11 har jag har körlektion, fått min halkkörning framflyttad och svurit över min bror. Han är hemma för att han har ont i armen, herre gud! Sjåpig är vad han är. Jag själv har bara haft ont i armen, huvudvärk och lite illamående nu på morgonen, men annars - NADA. Grymt skönt om man hör till vad alla andra har haft. Superwoman här alltså. Nu sitter jag i alla fall och väntar på att farmor och farfar ska komma och hämta mig och skjutsa mig till praktiken, som jag längtar...Nej okej, nog med ironin. Det enda jag längtar efter just nu är GBG. Planer tills klockan 11 är att jag ska begrava mig i teoriboken så jag kan få in allt i min skalle.

Cya later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback