weekend

Veckan är snart slut och det börjar dra ihop sig till helg, äntligen! Som jag har längtat, trots att jag är sjukligt trött och helst av allt skulle vilja sova igenom den har jag en helg med fullspäckat schema framför mig. Jag tvivlar inte på att det kommer bli kanon, men ändå, jag är otroligt trött. Vi har precis fått en nytt uppdrag av våran lärare, som vi har som en liten bonus och han lär oss om marknadsföring helg enkelt. Vi ska marknadsföra ett nytt flaskvatten, det kanske inte låter speciellt roligt men det vi gjort än så länge är faktiskt väldigt kul, förvånande nog. Nu ska vi snart redovisa den första skissen av idéen vi har, det går nog kanonfint! Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos mig tillsammans med resterande tjejer i klassen, grillat, mums!

Ha en fin helg hörrni så hörs vi senare!
Puss!

Kommentarer
Postat av: driola

jaha okej! men jag har en ny mobil så jag har inte ditt nummer! vill du skicka ett sms till mig bara och skriva att det är du? för du har ju mitt nummer än eller?=) Pusss!

2009-05-08 @ 16:45:24
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback