c.e

Vilken dålig uppdatering jag har börjat med, fy på mig!
Jag har i alla fall haft fullt upp, jag kom hem från skolan och åkte nästan på direkten till mormor och morfar tillsammans med familjen och åt mat där. Hem igen och ut och springa, därefter ett styrkepass åt dvd-filmen jag fick förra året av Mickis och Ellen i födelsedagspresent. Den innehåller träning för hela kroppen och den som coachar är ingen mindre än Carmen Electra, jag tycker i alla fall att träningen är superbra! Dessutom är det himlans roligt. Imorgon blir det en total-pluggig dag för min del, jag hoppas på att jag ska hinna ut och springa en sväng, jag vill ju inte förlora massage-tävlingen mot Johan liksom. Men man kanske ska börja vända på dygnet igen och försöka sova ganska snart. Men först ska jag göra det som är mest stimulerande för min hjärna - lösa korsord!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback