såhär kär är jag...

Jag läste en av mina favoritbloggar för en liten stund sedan. Niotillfem heter den och ni hittar den här. Det senaste inlägget jag läste handlade i alla fall om varför hon tycker om sin fina pojkvän så mycket, därefter skrev hon att hon tyckte att man skulle kommentera i hennes blogg varför man tyckte om sin pojkvän eller flickvän så mycket. Så istället för att skriva det i hennes blogg skriver jag min här.

Jag tycker om honom så hemskt mycket för att han får mig att känna mig speciell, sådär så det kittlar i magen. För att han har så underbart vackert hår som man kan fläta in sina fingrar i, för att hans kind luktar så mysigt. Jag tycker om honom för att han skrattar så himla charmigt och för att han har det finaste leendet jag någonsin sett. För att han kysser så underbart och för att han är min finaste hjärtevän.


Kommentarer
Postat av: Johan

vad du är fin älskling :$ <3!

2009-05-18 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback