pollen

Jag är så himla trött nu för tiden, jag tror nog att jag redan har börjat slagit av och pustat ut till sommarlovet, som jag längtar just nu efter sol, bad, glass och framförallt sömn och vila. I vilket fall tog jag en riktigt skön promenad förut med Boston, det har varit riktigt kanonväder hela dagen förutom en liten regnskur på eftermiddagen och jag tror banne mig att jag har fått en lite färg på min blekfis-kropp. Resten av dagen har alltså gått ut på att plugga, redigera bilder och försökt varva ner allt speed. Men nu har jag planer på att göra mig helt klart för sängen, lägga upp några bilder på Driola och därefter kura ner mig i sängen och försöka somna tidigt. Jag har sovmorgon tills 12 imorgon så det är extremt skönt, dessvärre har nog min pollenallergi fått sig en rejäl snyting och näsan rinner som bara den, som grädde på moset har jag fått blåsor i halsen...härligt!

Men nu, till bilderna.
Puss

 
Bild från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback