urban outfitters

Nu är alla bilder klarredigerade och jag ska snart fortsätta på min muntliga uppgift. Men innan det har jag tänkt att ta en skön dusch, ligga i sängen en stund och än en gång kika igenom de kläder jag har hittat på Urban Outfitters, jag är helt kär i det mesta och har tagit ut det som står högst upp på listan just nu. Här har ni allt jag har kikat ut bland mängden av klänningar, kjolar och tröjor.


Jag gillar trycket.

Jag tycker den är himla fin.

Den liknar den förra fast den här har knappar, men om jag skulle välja
mellan någon skulle jag nog ta den första.

Jag tyckte dom var snygga i alla fall, sen behöver man kanske inte
ha dem så högt upp.

Jag tycker den här är väldigt fin, mest för att den är så ovanlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback