sunday

Söndagar är så fruktansvärt onödiga egentligen. Dom borde inte få finnas helt enkelt, men då skulle ju automatiskt lördag bli den dagen jag ogillar så mycket. Så bara därför får söndag finnas kvar i min värld. Problemet med söndagar är att dom går väldigt segt, man hinner inte göra något och ändå känns det som att tiden går så himla snabbt men ändå segt. Jag har i alla fall hunnit att göra ännu ett kapitel i psykologin så nu har jag totalt 4 stycken kvar.

Pjuh, men nu ska jag kolla klart på avslutningen på Parlamentet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

Svar: haha tur vi slapp sånt iår. Dina klasskompisar kanske ordnar nåt liknande nästa år dock? ;)

2009-05-17 @ 23:17:46
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback