kalendern

God morgon på er.
I går kväll/natt kom jag fram till att när man väl har vant sig vid att sova tillsammans med någon, helst någon man tycker fruktansvärt mycket om är det förbannat svårt att bara hipp som happ börja sova ensam igen, jag somnade säkert vid....1. Något mer jag konstaterade igår var att kalendrar är väldigt bra att ha ibland. Imorse tänkte jag snabbt kika igenom vad som ska göras i veckan och då såg jag att jag uppenbarligen har en tid bokad hos min frisör idag, 15.30. Dessutom har jag ett arbete som ska vara klart tills på onsdag, en muntlig framställning om valfritt ämne och jag har ingen aning om vad jag ska prata om, har ni något förslag? Nu sitter jag i vilket fall på min givande fotolektion och letar olika blixt-bilder, vi får se hur det går liksom, jag slutar tidigt idag och det kan behövas, jag måste verkligen klippa gräset idag, det är för långt för att det ska vara bekvämt att gå i, usch. En massa fästingar, skalbaggar och....myror, huh!

Nu ska jag fortsätta med meine fotouppgift.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback