commercial

God morgon, eller god lunch för er flesta men jag är alltid seg på lördags mornar så. Jag väcktes runt 8 i morse av mitt hjärta som skulle åka iväg till sommarstugan på Torsö, så nej, inget pussande den här helgen. Mina planer för dagen är i alla fall att äta frukost, fixa pengar till Ellen och så har jag två val för kvällen. 1'a är att åka hem till Erika för en lugn kväll, se på Adam och Eva och spela massor av gamla spel, det 2'a alternativet är att åka ut till Helmer för att fira honom och Ola som fyllt 18. Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning, men det riktar mot 1'a, jag är så otroligt trött och känner inte riktigt för att.....partaja, träffa massa nytt folk. Jag är hellre med människor som jag känner mig bra ikväll. Men vi får se helt enkelt.

Har ni sett den nya Arla-reklamen? Ni vet när kossorna springer ut och hon står med sina två barn? Och den äldsta sonen skriker: "Kossorna, vill ni gå ut i hagen?" Ååååh, det är så himla gulligt, jag är kär i barnet. Jag har i alla fall hittat klippet på tuben, är han inte den....typ sötaste ni sett?


Nu är det frukosttajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback