banksy

God dagens på er. I stort sett hela dagen har bestått av föreläsningar av olika slag. Imorse handlade det om konst, av alla dess slag. Senare på dagen hade vi en snabb föreläsning/lektion tillsammans med Sven om retorik. Och vid 1 var det ännu en föreläsning om Gatukonst, jag ville väldigt gärna gå på det men jag orkade helt enkelt inte. Föreläsaren skulle pratat om gatukonstnären Banksy. Om ni inte har hört om honom så kan ni bara kolla här nedanför, han målar helt fruktansvärt häftiga saker.



 

   

Jag skulle kunna lägga upp hur många bilder på hans konst som helst.
Hur coolt som helst enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, jaa! Var du på söders musikal? Fridas lillsyster sjöng ju den då.. Därför jag gillar den nu, tror jag ;)

2009-05-18 @ 18:10:13
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback