annoying

Min plan att gå upp tidigt i morse och för en gångs skull vara hyffsat fräsch i skolan gick åt pipan ganska direkt, jag vaknade med en viss panik klockan 08.01, ungefär den tiden jag brukar stå och vänta på Maria, men jag skickade snabbt ett sms till henne, slängde på mig kläder och packade, samt borstade tänderna - sen var det till att åka snabbt och möta Maria och i minst lika snabb fart iväg till skolan, men en positiv sak är att vi kom i tid i alla fall. Min dag har varit hemsk hittils, mitt arbetet blev piss, tror jag i alla fall. Därefter har jag bara varit irriterad på allt och de flesta hela dagen - suck, vad jag hatar sånna dagar. 

På lunchen räknade vi upp vissa irritationer, folk som gör vissa saker. Till exempel;
- folk som brer smöret på fel sida av mackan
- människor som inte har någon som helst brådska
- de som går på cykelbanan, GÅR på CYKELbanan!

Åh, som ni märker har jag en väldigt irriterande dag bara, men det går nog över.
Jag måste bara avreagera mig lite. 
puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du gått upp när jag väckte dig, hade du sluppit all irritation.

Puss på dig

2009-05-15 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback