Träningsschema v. 13

God morgon.
Jag ringde för en halvtimme sen till min fina pojkvän för att väcka honom, igår lovade han att han skulle vara pigg och ja, pigg var väl kanske inte riktigt rätt ord för vad han var. I vilket fall har jag hunnit med ganska mycket nu på morgonen, ätit frukost, sminkat mig, ringt Johan som sagt och dessutom har jag bokat ännu ett spinningpass nästa vecka.

Enligt mitt träningsschema kommer min vecka se ut såhär;
- Måndag styrketräning armar, ben och mage på Nautilus
- Tisdag ledigt eller kondition kanske, vi får se. En promenad blir det i alla fall
- Onsdag spinning klockan 19.15
- Torsdag spinning klockan 17.30 och klockan 19.00 vattengympa nere i Duveholmshallen.

Jag tror det kommer bli en bra vecka, fin träningsvecka i alla fall.
Nu ska jag klä på mig ytterkläder och promenera till praktiken.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback