Praktikdag nr.3

Det är helt otroligt hur snabbt dagarna går nu, helt extremt, det känns som att jag är där i 3-4 timmar varje dag trots att jag är där från 10 till 16, alltså 6 timmar. Det är ju verkligen inget negativt utan det är hur roligt som helst och jag känner att jag verkligen trivs och har fått superbra kontakt med min handledare och Frida som jobbar där istället för sin syster som är mammaledig, om jag har fattat allting rätt.
Det bästa med allt är att jag förhoppningsvis har chans till att få sommarjobb där viket jag är jättesugen på, så nu får vi hoppas mer än vanligt och om vi ska hoppas ännu mer så kan vi lika gärna hoppas på lite helgjobb, det är ju aldrig fel liksom. Men ja, jag har verkligen ingenting att klaga på idag, allt är frid och fröjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback