My precious

God kväll allihopa!
Det har sannerligen varit en roande dag, lugn och fridfull. En bra start på månaden helt enkelt, vakna tillsammans med världens bästa (enligt mig), sitta på en buss och därefter tillbringa kvällen med familjen, en Ben & Jerrys och en långpromenad med Mickis och Ellen, kanonstart för mars månad. Nu ser jag fram emot den kommande veckan som jag tror kommer bli kanon, imorgon kilar jag ut för första praktik-dagen som kommer pågå 4 veckor framöver. Något mer att se fram emot är att på onsdag ska jag iväg på bio tillsammans med min mor, Bisse och Anna, Män som hatar kvinnor blir det och oj vilka förhoppningar jag har!
Nu ska jag försöka läsa klart min bok från engelska och därefter se klart på ytterligare ett avsnitt av OC, nu är jag inne på tredje säsongen här så jag börjar bli smått beroende, my precious!


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback