Efterlängtade helg

Gårdagen var fin, väldigt fin. Trevligt folk och god mat, jag kom hem runt halv 1 efter att Johan hade kommit och hämtat mig vid stationen och därefter skjutsat hem Clara, Louisa och Maria.

Dagen har bestått av att få ut resten av alla möbler ur köket, så nu ser man vårat gamla fula golv och tapeter. Om jag har fattat det rätt så ska de börja göra iordning imorgon. Ni får se före och efter-bild när det är helt klart, jag hoppas i alla fall att det blir grymt snyggt. Vi hoppas på det bästa, men nu ska jag försöka sätta mig in lite i hockeyn och hänga med lite, så ska vi fundera ut vad vi ska äta tills ikväll eftersom vi inte kan använda köket då allt är utplockat. Suck, det kommer bli två långa veckor framöver......

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du hängde ju med så där bra :Å

2009-03-21 @ 18:36:43
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback