Praktikdag nr. 7 & dålig update

Inte alls någon vidare uppdatering igår inte, praktiken var lika fin som vanligt. Dessvärre var det strömavbrott i hela butiken i ungefär 1½ timme på morgonen, vilket ledde till sura kunder, ingen växel och andra småproblem som kommer utan ström. Men det löste sig ju bra i alla fall. På lunchen införskaffade jag mig äntligen den svenska versionen av "Så länge vi båda andas", ni vet sista delen av Twilight-böckerna, hurra för det och nu måste jag verkligen börja läsa den tråkiga nobel-boken. Det vill säga boken "Ben, ute i världen" som är skriven av nobelvinnaren Doris Lessing, hm, låter det lockande? Njäääääää...

Men ikväll kommer Johan hit, äntligen! Så stannar han till söndag, enligt mig blir det förhoppningsvis perfekt.
Förresten var den här låten på framsidan av MSN -nytt idag i förrgår men tack och lov hittade jag den versionen på tuben också, så nu tänkte jag, jag är ju en god människa så jag låter er dela den med mig. Den är faktiskt sjukt bra, lyssna och njut!

Måns Zelmerlöv - Hope and Glory (acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback