AF 70-300mm

Mina damer och herrar, låt mig presentera Frida!
Frida arbetar på Bildstudion där jag har praktik som ni vet, det är alltså tillsammans med henne och Bertil "tha boss" som jag tillbringar mina dagar med. Jag är så otroligt avundsjuk på henne, om 5 veckor åker hon till USA i....en månad om jag minns rätt (?) och därefter ska hon arbeta ett halvår utomlands i varma Cypern. Åååååh, jag är avundsjuk!

I alla fall så kom mitt fina objektiv hem idag, ett Tamron AF 70-300mm. Det går alltså att zooma längre än mitt standardobjektiv och det går även att ställa in på macro. Hur bra som helst.


Som jag sa; låt mig presentera Frida.

Kommentarer
Postat av: mango

åh, jag är så sugen på ett nytt objektiv eller nånting till min lilla kamera! :)



sv: naw! va bra, för mitt budskap är att folk ska bli glada av stolpstrumpan! :D



PUSS!

2009-03-22 @ 19:28:17
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback