07.00

Inte fick jag sova ut i morse inte, klockan 7 började dom borra och "putsa" golvet, jag upprepar; KLOCKAN 7! Så ja, vad finns det att göra? Jag la huvudet under kudden och sov vidare till klockan var halv 8 och kollade på Vakna med The voice istället. Jag fick sluta tidigare också, så skönt så, det känns som att våren är på väg till den lilla staden Katrineholm, eller, det finns fortfarande snöhögar kvar men det börjar faktiskt bli lite varmt och solen har tittat fram hela dagen.

Dagens planer är att damma mitt rum, det är extremt dammigt så jag är glad att jag inte är allergisk mot det i alla fall. Därefter ska jag iväg på spinning klockan 17.30 och efter träningen ska jag, lillebror och pappa förhoppningsvis åka till farmor för att få våfflor, mums!
Men nu ska jag försöka äta något innan träningen så jag inte är alltför hungrig eller får håll.
Puss!


Kommentarer
Postat av: matilda

ja, vad gnäller du om? dom borrar och hamrar och har sig hos martin också, lägenheten under. KLOCKAN SJU!!! det är synd om oss...

haha

2009-03-26 @ 09:26:16
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback