mitt i prick

Åh, det har varit en helt okej dag faktiskt, i skolväg har den varit utmärkt! Jag får VG i slutbetyg i idrott, helt sjukt. Jag har aldrig varit vidare bra i det ämnet och när jag skadade knät blev jag i princip invalid i det ämnet, jag deltog endast på några få lektioner under 7:an, 8:an, 9:an och 1:a året på gymnasiet, är det inte förbannat bra av mig att få ett VG i slutbetyg då? Satan vad nöjd jag är! Dessutom fick jag MVG på en uppgift jag tjatade mycket om i bloggen, "Gott och Ont" i svenskan där vi skulle skiljdra hur man visar gott och ont i film respektive i böcker. Den kommentaren jag fick var: Åh vilken lysande avslutning! Mitt i prick...MVG! Jag är så jädra glad, dessutom gjorde jag min psykologi för min lärare och jo, det gick väl...bra iaf, helt okej! Men strunt samma, jag är nöjd över mitt VG och MVG, nöjd så in i!

Nu ska jag redigera bilder innan jag ska ut och fota Josefine och Emelie.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback