i'm alive

God sommar på er!
Hur bra är inte vädret ute liksom? Jag och Johan la oss ute förut och somnade på 10 sekunder, vaknade efter en halvtimme eller så och beslutade att det var hans tur att sola ryggen och min tur att sola magen - tur att man smörjer in sig med hög solskyddsfaktor, man vill ju inte vara tokbränd nu när man ska till Kreta i två veckor. Jag tror nästan att jag kan slå personligt rekord i att bli brun i år - amazing!

Men bortsett från att jag har solat något grönjävligt nu sen i torsdags har vi spelat minigolf, åkt en hel del bil och bara tagit det lugnt. Jisses vad slappt. Planer för resten av dagen är då att vi ska gå till ICA och handla mat till kvällen och morgondagen, sen måste ju Johan lägga sig runt 8-9 någongång eftersom han går upp vid 5 på morgonen, usch.

Men nu vet ni i alla fall att jag lever och mår bra.
Imorgon åker jag hem så då blir uppdateringen bättre.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback