i feel good

Typ god natt på er.
Jag fick något av det bästa beskedet idag på jobbet, jag jobbar inte förrän tisdag nästa vecka vilket betyder att jag kan åka till Johan redan imorgon och inte komma hem förrän på tisdag - hur kul är dääää? Dessutom fick jag reda på min timlön och vi planerade in lite fler arbetsdagar, dessutom har jag känt mig fräsch hela dagen - jag tror det är någon fas jag är i just nu för jag har bannemej känt mig snygg och fräsch i hela tre dagar, hur är det möjligt?

I vilket fall ska jag upp "tidigt", redan klockan 9 för att duscha och äta frukost. Därefter åka ner till SE-trafikskola tillsammans med pappa tror jag och köpa ett "paket" så  jag kan komma igång med övningskörningen någon gång, mitt mål är att ha körkort innan december, det låter väl rimligt?
Efter att vi har gjort det ska jag och mammsen ner till Norrköping, köpa nya skor och så ska jag med bussen redan vid 14.25 så jag kommer till Johan tidigt och ska "bjuda" honom på middag, eller ah, jag ska laga middagen kom vi fram till. Lite småromantiskt sådär mitt i veckan.

Men nu måste jag sova skulle jag gissa, annars kommer jag vara död imorgon bitti.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback