sömngångare

God morgon på er.
Egentligen ställde jag klockan på 8 men efter några snoozar vaknade jag för ett tag sedan halv 9, helt okej gjort för mig i alla fall tycker jag allt. Jag tror jag har för mig något konstigt och ovanligt på nätterna/mornarna innan Johan ska upp, anledningen är nog att sängen av någon konstig anledning blir så tom utan honom och jag vill helt enkelt inte att han ska gå upp. I går morse hade jag stängt av hans alarm på mobilen, omedvetet och han vaknade klockan 05.40 då han börjar jobba 06.00. I natt lovade att jag skulle hålla mina fingrar i styr och när mobilen ringde lät jag den vara, så himla bra av mig ändå. Dessvärre tog Johan med sig den i sängen för att snooza lite och på något omedvetet sätt hade jag även stängt av detta larm. Han vaknade inte så sent men i alla fall, är inte det här ett tecken på äkta kärlek? Eller kanske bara att jag är en väldigt sjuk människa i sömnen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback