reflection

Ibland är jag bra duktig på att blogga, verkligen. Jag har fixat och trixat med min fotoportfolio idag enda tills färgpatronerna i skrivaren tog slut så nu måste jag vänta med det. Men jag har faktiskt kollat igenom alla mina bilder och snart valt ut alla. Nu när jag tog en paus kollade jag igenom en av mina favoritbloggar. Fotografen och bloggaren Emelie som ni hittar här. Just nu är jag sjukligt sugen på att köpa mig en reflexskärm. Enligt Emelie verkar det vara otroligt bra om det är svårt med ljus, så varför inte. 299:- är ändå inte så överdrivet mycket om man tänker på vad alla andra fototillbehör kostar. Nu ska jag fortsätta med min lilla portfolio, jag tror nog att jag får införskaffa mig en ny efter ett tag. Men det här var faktiskt väldigt roligt så let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback