jobb 14-18

Vilken morgon jag har haft. Vaknade tillsammans med en snusande hund i sängen som till och med sov djupare än jag. Slet upp min bror eftersom vi skulle städa här hemma innan mamma kom hem efter att ha jobbat natt, fy! Så nu på morgonen har vi delat upp alla uppgifter lika, jag har dammsugit, dammat och torkat golv medan har han bäddat sängar, varit ute med hundarna och plockar i och ur diskmaskinen. Nu är det bara en timme kvar tills jag ska jobba, blir skönt att stå där och le åt alla som är så trevliga och önskar en en bra dag, det är faktiskt ganska mysigt. Idag jobbar jag 14-18 så det är som vanligt väldigt slappt, så himla skönt egentligen. Vad klagar jag för?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback