finally

Tjoho hörrni!
Jag fick sluta tidigare från jobbet, redan vid klockan 1 idag. Därefter  har jag packat, bäddat sängen och gjort sånna saker som är nödvändiga att göra när man ska åka bort. I vilket fall så är jag helt klar nu, har ingenting att göra förutom att vänta. Men vad vet jag, jag får väl sätta mig och glo en stund på OC innan bussen går vid klockan 19. Så i stort sett är det bara 4½timme kvar tills jag kan pussa min pojkvän igen - finally!

Men jag bloggar lite då och då, när jag har tråkigt och när jag kommer åt.
PUSS, ha en fin helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Blev du veckans blogg? Gå in på min blogg och ta dig en titt! :)

2009-07-22 @ 23:51:25
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback