books

God morgon.
Jisses vad jag har sovit gott i natt, jag tror det är något speciellt med nybäddade sängar helt enkelt. Det blev lite ändrade planer nu på morgonen, istället för att åka ut till morfar så åker vi ut senare ikväll när jag har slutat jobba. Nu ska jag och pappa åka ner till SE-trafikskola och fixa med körlektioner och böcker osv. Sen blir det jobb, 13.00 - 17.00.
Jag måste ner till biblioteket också och låna böcker tills Kreta. Förra året läste jag ju 3 böcker på en vecka, så ska man sikta på 6 böcker blir det en hel del. Jag som tycker om listor  har till och med gjort en till böcker.

- Mörkrets hjärta, som jag läser nu.
- Klockan 10.30 på stranden i Khao Lak, som jag påbörjade men aldrig avslutade.
- About a boy.
- Tusen strålande solar.
- Egogirl.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ojoj, nu har du verkligen kommit igång med uppdateringen i bloggen! ;p Det är värre för min del :P Går trögt för mig just nu^^



Men du, ha det hur bra som helst på Kreta! :D Bada åt mig i haaavet!

2009-07-01 @ 17:48:22
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback