Veckans Stjärna

Här kommer den senaste Veckans Stjärna, nu när jag ändå är igång kan jag ju lika gärna fixa iordning alla som inte är klara än, och det här är den sista. Den här veckan går det till mina fina svärföräldrar + svägerska. Usch vilka hemska ord, det låter som att Johan & jag redan har gift oss och allt är klappat och klart, inte för att det är hemskt men det låter så....gammalt på något sätt. I vilket fall går det till er, ni är så fruktansvärt trevliga, rara & mysiga, allihopa. För att inte tala om Atlas, det är få katter jag tycker om men något speciellt är det med dig.
Jag vill i alla fall bara att ni ska veta att jag tycker fruktansvärt mycket om er & jag är glad över att ni accepterar mig och låter mig låna er fina son & bror då och då.


Lillan saknas på bilden men ja, hon är ändå en av Veckans Stjärnor.
Puss!

Kommentarer
Postat av: yasmin

när blir jag veckans stjärna då? haha (a)

2009-01-08 @ 01:19:20
URL: http://yazz.blogg.se/
Postat av: Lili-Ann

Vi tycker om dig med Therese =) Men jag håller med om att svägerska låter väldigt gamalt, hehe. Puss på dig

2009-01-08 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback