Lilla, rara, söta Tuva

Min bror är bra snäll, jag har fått låna hans Ipod nano tills den 30'nde då jag förhoppningsvis åker till Johan, eller, jag får ha den över helgen där så tekniskt sätt får jag ha den till februari, kanon ju!  Jag får bli lite snällare mot honom kanske.
För att bli lite snällare har jag i alla fall bakat bullar idag, inte speciellt till honom men i alla fall.
Förresten så fick jag världens sötaste sms och telefonsamtal förut idag, av sötaste Tuva. Först fick jag ett sms: - Jag längtar lite efter dig! /Tuva. När jag hade skickat tillbaka fick jag följande rader i mobilen: - Jag vill komma till dig någon dag, Kram.

När jag har svarat på det ringer det efter en liten stund och jag möts av en ytterst hög barnröst:
- Hej det är Tuva.
- Hej Tuva.
- Kan jag komma till dig imorgon eller nästa dag?
- Ja, torsdag kan du komma hit om du vill.
- AH, okej, vänta lite.
Tuva pratar med sin mamma Åsa om att åka hit.
- AH, jag kan komma på torsdag, vilken tid kan jag komma?
- Om du kommer vid 6 blir det jättebra, för jag slutar skolan vid 4 och sen ska jag träna.
- Okej, vänta lite.
Tuva berättar för sin mamma Åsa att hon kan komma hit vid 6 eftersom att jag först går i skolan och därefter ska träna.
- Okej, ha det braaaaaaaa.
- Ja, du också Tuva, hejdå.
- Hejdåååååå.

Lilla Tuva är så söt, så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback