Reveal my secret

Jag kom på att jag lovade faktiskt att jag skulle berätta för er min lilla hemlis jag skrev om igår så det är väl tid för att göra det trots allt. Min mor berättade igår att den 26/2 ska jag, mamma + två av hennes vänner och även min vän Clara vi bjöd med upp till Stockholm och leka modeller för en dag. Alltså ska vi bli sminkade, hårfixade och fotograferade. Jag tycker i alla fall att det låter buskul. Åh vad ledsen jag är att jag inte kan bjuda med fler, usch så dåligt samvete jag får. Men på tal om modeller så googlade jag på ordet för att få fram någon snygg bild, vad kom upp? PINNsmala modeller då man ser alla sorters knotor, revben och knäskålar på allihopa, usch vad jag tycker det är hemskt. Jag läser även en bok nu som handlar om anorexia, jag läser den för engelska B och jag blir bara mer och mer äcklad av det, att man inte kan inse att man är så dödligt smal så man knappt kan stå själv.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad heter boken?

2009-01-28 @ 10:30:26
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska bli super skoj:D! jippi! vi måste ta ledigt också!

2009-01-28 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback