Planer & önskningar

Det är helt sjukt att en lärare kan gör ett så roligt ämne så extremt tråkigt, jag somnade 2 gånger under fotolektionen idag, Samma tonläge och evigt babblande gör inte honom till min favoritlärare direkt. Dessutom går vi inge vidare ihop och det gör det bara ännu sämre. Men strunt samma. Dagen har gått snabbt, väldigt snabbt faktiskt, jag kom hem & åt lite grann och började sedan baka, kladdmuffins med chokladbitar i, därefter har jag lagt ut min soffa på blocket. Förresten så har jag äntligen fått min skärm såld, fullt pris, perfekt! Därefter har jag gjort lite småsaker, såsom att duscha och börjat med psykologin, det verkar faktiskt riktigt kul, från och med nu måste jag börja skriva ner mina drömmar, vi ska nämligen drömtyda tre drömmar i slutet av kursen, jag tycker det låter helt underbart roligt.

Planer för morgondagen alltså, träning först och främst, jag känner att träningen från gårdagen med Ellen har satt sig rejält i magen, jäklar vilken träningsvärk jag har. Det är så jobbigt men ändå skönt, speciellt när man skrattar, det gör så fruktansvärt ont, jag som tycker om att skratta så mycket att jag får kramp i käkarna. Sen ska jag försöka fortsätta med psykologin, jag vill gärna bli klar så fort som möjligt med den, så är den borta för terminen liksom.
Men nu tror jag minsann att jag ska försöka sova, så att jag är pigg tills imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback