Läxor & ljuvlig musik

Dagen har gått sakta, fast snabbt på något knasigt sätt. Hemma har tiden gått åt till att duscha, äta och plugga som ett djur, jag hann med en långpromenad med Ellen också. Jag står verkligen still med psykologin nu, usch. Jag ska försöka ta tag i det så snart som möjligt så att jag får det gjort så slipper jag tänka på det mer. Jag har så extremt svårt att ta tag i saker, speciellt i läxor. Jag är nog den där typen som skjuter upp saker tills sista dagen, speciellt i ämnen jag tycker är tråkiga, som matte. Usch vad hemskt det är, jag blev överlycklig när jag fick G i matte A och ja, det förklarar nog det mesta av mina kunskaper i ämnet. Det är knappt så jag kan multiplikationstabellen, jo, det kan jag, hyffsat i alla fall men ja, ni fattar. Det är verkligen det värsta ämnet i skolan, jag är nog mer en språkmänniska och har extremt lätt för språk, speciellt engelska. Men nog om skolan och sådant tjafs. Jag tycker minsann att ni ska kika in den här unge mannen som faktiskt kommer ifrån Bie som inte alls ligger speciellt långt bort från Katrineholm. Ni har säkerligen hört honom på tv'n, radion och youtube men vad tusan, ta er tid och lyssna.

Mina damer & herrar, låt mig presentera Erik Hassle.

Kommentarer
Postat av: yasmin

ääääälskar den här låten!

2009-01-29 @ 17:01:50
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback