Huvudstaden

Sicken dag, jag, Clara & Maria for till huvudstaden för att intervjua bloggaren niotillfem, så fruktansvärt trevligt. Supergullig tös med väldigt fina tankar, kika in på hennes blogg vetja! Hela förmiddagen gick jag runt och frös, illamående och allmänt febrig, dessutom snurrade det är hela huvudet och jag kände mig inte alls kry. Men efter lunchen då jag tog en ipren blev det fint igen. Tyvärr kunde inte Maria stanna så länge, eftersom hon skulle intervjua Becky Sharp hemma. Men jag och Clara var kvar i alla fall och självklart hittade jag lite grejer. Ni kan nog få se en bild eller liknande imorgon när jag har lite mer ork i kroppen. Nu ska jag fortsätta se på film, "Vänner för alltid", tillsammans med min sovande mor.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback