Freak

God kväll allihopa!
Det har varit en fin dag idag, jag har haft fullt upp & rört mig hela tiden i pricip, skönt. Dessutom har jag fått min skärm såld också, så den försvinner i veckan. Ett av kvällens samtalsämnen har varit skräckfilm, och jag kom att tänka på en sak, hur kan man komma på dessa sjuka scener som finns i filmer som Saw & Hostel. Antagligen måste man ju ha något konstigt fel i huvudet för att komma på sånna äckel-heter. Men nog med hjärnarbetande för dagen. Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga för dagen, vi håller tummarna för att jag kommer på något bra imorgon. Just tusan, jag skulle ju gjort en lista över filmer idag ja, hm, det får jag göra imorgon, jag slutar ju trots allt tidigt. Men nu ska jag kika vidare på A lot like love tillsammans med mammsen.

Kom ihåg i veckan!
- träna
- fixa lista
- baka minst två saker
- fortsätta längta till den 30'de.
- lägga mig tidigt
- börja på en ny bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback