Decléor

Tisdag & ytterligare en kanondag, fantastiskt!
Skolan gick snabbt  och finfint, därefter var jag på en helkroppsmassage på Decléor, så extremt skönt, dessutom försvann alla mina hemska knutar i axlarna & ryggen. Jag har varit och tränat idag också, så duktig jag har varit idag, hunnit med en massa, mejlat runt en massa olika folk, tränat, massage och så fort jag har varit ute och gått med Mickis ska jag ta och ta tag i psykologin och göra några uppgifter tänkte jag.
Men nu ska jag kila iväg, Mickis har ont i huvudet och vill gå ut nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Får jag fråga hur mycket en sån massage kostar? Jag vill oxå! :D

2009-01-21 @ 08:34:01
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback