Stackars lilla mamma

Sicken dålig uppdatering det är nu i min blogg, fruktansvärt! Men sörrni jag kom att tänka på en bra sak, ni vet förra gången jag hade praktik så bloggade jag mer än någon annan gång. Vi får hoppas på samma resultat nu tycker jag! Dagen har i alla fall tillbringats till att arbeta med tidningen i skolan, promenera och ha svullen mage, samt plugga en liten stund.

Åh jag tycker så synd om mamma nu, hon har fått tennis-armbåge och var uppe på sjukhuset igår så hon fick en kortison-spruta. Kruxet är att nu har hon så ont att hon knappt kan göra frukost själv, illa! Vem hjälper henne då? Jo hennes fantastiska dotter såklart, here I come! Tänk vad hon kommer sakna mig under helgen nu när jag ska till Johan, hon kommer inte klara sig många minuter, haha! Men i vilket fall ska jag som sagt åka till Johan i  helgen, ÄNTLIGEN! Det är 2½ vecka sedan jag träffade honom senast jag och saknar honom extremt! Men ja, fredag fredag fredag som vi säger.

Puss & godnatt!

Förresten är jag i sjukt behov av sommar, helst en resa också, Spanien,
Italien, Frankrike, vad som helst, bara det är varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback