Senkväll med Maria

Idag har det varit en dålig uppdatering, det var en kanonkväll igår i övrigt, tack mina fina töser, ni är bäst!
Jag har hunnit med att träffa Lovisa för första gången på ganska länge faktiskt, otroligt att det går så lång tid imellan, mamma och jag satt ett bra tag vid tvn och kollade på Djurpolisen, usch så hemskt! När jag ser sånt vill jag bara ta med alla djur hem och få dom att må bra igen. Därefter har jag och Maria sett på film och snackat strunt.

I övrigt har jag kommit på att en av mina drömmar är att hålla hand med en liten schimpansunge, och medans jag ändå är i farten kan jag ju åka dit och rädda några av dom som blir fångade och inlåsta i burar. Nej men varför inte liksom? Hur gulliga är dom inte?
Något som inte är lika gulligt är den satans nattfjärilen som flyger runt i mitt rum just nu, det betyder att jag måste tända alla lampor och leta redan på den, fånga den och släppa ut den. Suck, det lär bli en lång natt.


Bild av äldre slag

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback