Planering is the shit!

Åh så skönt, dagen har gått snabbt och nu är det äntligen lov! Som jag har längtat efter att sova ut tillräckligt mycket så man vaknar vid 9 av sig själv. Frågan är nu bara vad jag ska hitta på att göra under lovet, en liten planering skulle nog inte sitta fel.

Fredag - Filmkväll hemma hos Rasmus i klassen tillsammans med dem, Kenny Starfighter och pizza står på listan.
Lördag - Alla hjärtans dag och dags för att begrava mig själv under täcket, gråta floder över att Johan inte är här utan i Alperna, icke, jag ska ha en trevlig kväll med vänner samt utbytesstudenten Yasmin som för tillf'ället bor hos Linn, jag tror det blir en fin Alla hjärtans dag, i alla fall för att vara utan min älskling.
Söndag - Inga planer alls för tillfället utan ska försöka åka ner och träna kanske, plugga lite och försöka bli klar med uppgiften för psykologin.
Måndag - Städa rummet eller försöka släpa med föräldrarna till Ikea och få ordning på mitt rum.
Tisdag - Fransk manikyr + nagelförstärkning klockan 15 hos Marika på Allt för händer & fötter.
Onsdag - Äntligen ska jag och klasstjejerna se I taket lyser stjärnorna som går i stan, vi har nog Sveriges sämsta biograf, förlåt men filmen hade Sverige-premiär för två veckor sen.
Torsdag - Inga planer alls, träning är prioriterat och jag ska försöka ta tag i det här med livmodershalscancer-sprutan och även remissen till sjukhuset i Stockholm.
Fredag - Inga planer alls här heller, träning och försök till att hitta present till bror som fyller år på söndagen.
Lördag - Johan kommer hem från Alperna, äntligen!
Söndag - Ha ångest för att skolan börjar igen och fira lillebror.

Nu ska jag ha en shyjädra kväll med klassen!
Återkommer, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback