Ikea all day

God kväll på er!

Dagen har tillbringats helt och hållet på Ikea i Linköping, jag tror jag blev påkörd på hälarna av dessa förbaskade vagnar, mestadels var det Bisse som var med mig och mamma dit som körde på mig. Däremot gjorde en tant mig extremt irriterad när  vi skulle betala, mitt presentkort jag fick av Johans mamma och pappa funkade inte så tjejen i kassan satt där och försökte och ringde runt. Och den jädra "damen" stod bakom oss och suckade mer än nödvändigt. Det som gjorde mig ännu argare var att hon bara hade 7 koppar att betala vilket man kan göra i en "snabbkassa" där man max får ha 15 varor, varför i helskotta ställde hon sig inte där för om det var så jobbigt att vänta? Dessutom, hur smart är man om man tror att man inte ska få stå i kö inne på Ikea, ett av sveriges största varuhus på en helg! Man har inte mycket innanför pannbenet då inte. Men ja, tacka gud för att det finns bloggar och man kan skriva av sig sin ilska istället för att skrika.

Till det lite roligare då, allt som allt fick jag med mig en fotölj som kommer vecka 11, en fotpall till fotöljen, en byrå, ett ljus, en spegel, två olika påslakan, en krok att hänga kläder på och slutligen små lådor man kan ställa i byrån. Helokej dag enligt mig i alla fall. Något som har gjort den så extremt mycket bättre är att min älskling äntligen har kommit hem från alperna! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback