I´m missing you everytime

Godkväll allihopa!
Nu är jag hemma igen efter helgen hos min sjukling. Det är faktiskt lite orättvist att han är så snygg, fin och underbar trots att han har 38,7 grader i feber. Men i alla fall så har min hosta blivit bättre, tack och lov och nu i veckan tänkte jag försöka komma igång med träningen igen, helst imorgon efter skolan eftersom jag slutar ganska tidigt imorgon, vi får se hur det går med det. I helgen har vi mest gjort....ingenting, sett massor av innebandymatcher, sovit och så mycket mer har vi inte gjort, men så är livet när man umgås med en sjukling. Härnäst kommer han hit och det blir fint, han stannar i nästan en vecka, <3
Nu ska jag börja kolla igenom "Brothers and sisters", någon som har sett det och gillar det? Eller ogillar?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback