Barnsligt men så bra!

Jag kom igenom pappersarbetet trots alls, massor av korrektur och det ska belönas med att se på Micke & Molle. Jomen självklart menar jag Disneyfilmen Micke & Molle, för er som inte känner mig ska ni veta att jag är den största nörden på barnfilmer, det vill säga Disney, Astrid Lindgren och tv-program som gick när jag var liten. Jag är ganska säker på att jag kan i princip alla Disney-låtar utan problem, i alla fall ganska hyffsat och i alla fall dom som är lite äldre! Jag är så barnsligt förtjust i dom, medan andra youtubar (?) på låtar som Pokerface med Lady Gaga så sitter jag och trallar på introt till Nalle Puh.

Där har ni min barnsliga sida i alla fall, men nu ska jag kolla på Micke & Molle som sagt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback