STYLE BY...

Som ni kanske vet har jag beställt en klänning från stylebystars att ha till julafton. Deras leveranstid ligger på, enligt dem, 5-7 dagar på lagervaror. Det har nu gått en månad och fem dagar sedan jag beställde min klänning och jag som gärna har saker och ting i ordning i tid börjar bli ganska nervig nu. Därför skickade jag ett mejl förra veckan och frågade om klänningen ens var skickad, jag fick inget svar. Jag skickade därför ännu ett mejl i förrgår för att hoppas på att mitt mejl hade krånglat, dessvärre har jag inte fått något svar nu heller. Så istället tänkte jag ringa och fråga vart klänningen har tagit vägen, gissa vad? Jag kom till en röst som sa att jag skulle trycka på ett eller två beroende på vad jag ville. När jag hade tryckt på den önskade knappen kom jag till ännu en röst som sa: Om du har frågor angående (exempel) press och marknadsföring, mejla den här adressen. Hur bra är det liksom? Inte alls, det finns alltså ingen chans att kunna få kontakt med dem. Det känns ju för jävla tryggt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback