SLEEP TIGHT

Inget besök hos Mejmans, däremot träning på Nautilus och efter det lite hockey, a-laget hade ju match och som den dotter som tillhör en hockeyfamilj är det bara att gilla läget. Inte för att jag klagar, men det måste väl ändå finnas varmare och lugnare sporter? I och för sig är jag glad att min lillebror inte spelar bandy, för det är kallt om något! Jaja, jag sitter och illustrerar lite på en bild av ännu en karl, lite roligare att få känna utmaningen så att säga. Lite småsaker kvar, som...tatueringar. Samtidigt som jag gör detta glor jag på Musikhjälpen. Inte helt fel måste jag säga. Men ögonen börjar korsa sig nu så jag funderar starkt på att stänga av här och knyta sig. Jo, det låter som en jävligt bra idé!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Sv: jag använder ett program som heter: Photoscape när jag gör dom bilderna :)

2009-12-19 @ 18:40:21
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback