I CONFESS I'M A SINNER

Den där eviga söndagen har börjat. Då man inte gör någon förutom att gå runt i mjukisbyxor och hoppas att helgen startar om på nytt. Jag har brutit min trend på hur min söndag vanligtvis ser ut och har tagit på mig ett par jeans, varit ute och busat med hundarna i snön och gått en promenad med dem. Nu är det tänkt att jag ska börja plugga lite smått och få lite gjort och dessutom ta och ånga ansiktet som jag sagt att jag ska göra hela helgen. Det ryktas också om att den lilla trollungen Tuva kommer hit runt fyra. Det blir ett helt okej avslut på en söndag tror jag nog.

Nu gör jag som Matilda, nöter The River om och om igen!
Bra grejer!

Kommentarer
Postat av: Adam Stahl

http://www.youtube.com/watch?v=2XsWVY9OH00



Riktiga som det var från början. "Ft. M Shadows och Synyster Gates" Den är bättre...

Och dessa på personer, M Shadows och Synyster Gates spelar i bandet "Avenged Sevenfold" mitt favoritband :D

2009-12-13 @ 23:01:58
Postat av: Matilda

TACK ADAM! Jag har den här versionen på min mp3, och undrade vem fan det var som sjöng då jag inte kände igen rösten :D

2009-12-15 @ 21:46:45
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback