091210

Spinningen gick kanon. Efteråt gick jag hemåt och gick ut med hundarna efter som min far hoppar på kryckor just för tillfället och inte kan göra många knop här hemma. Duschat har jag också gjort, lite ofräscht om jag inte hade gjort det kanske. Ansiktsmask och det och nu sitter jag och försöker komma in på Friskis hemsida. Dessvärre står det att mitt inlogg är ogiltigt? Jag fattar ingenting, jädra skit också! Men imorgon ska jag allt gå ner och fixa och trixa, kanske ge en eventuell utskällning också, vi får se.

Som jag sa förut har jag en pojkvänsfri helg, känns lite knasigt. Funderar på om jag antingen ska vila från all mänsklig kontakt eller om jag ska försöka strö mig med människor så mycket som möjligt. Jag får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback