DANFÖREDAN

WOW, snart julafton. Ganska sjukt att december har gått så snabbt ändå, lite overkligt. Jag har umgåtts med Maria ikväll, glott på The Holiday och haft det sådär tjejigt trevligt. Nu har jag laddat upp med filmer, Spy Kids och Robotar. Dessutom en hel drös med tidningar som jag inte hunnit läsa än. Men det blir en väldigt fin danföredan. I övrigt sitter jag och funderar på vad man kan ha för accoserarer (svåraste ordet att stava?) till nyårsklänningen. Den är ju helt svart och känns lite trist att bara ha..svart. Har ni några förslag kanske så är jag ytterst tacksam för alla möjliga tips, om det så är smycken eller koftor.

Ha en fin kväll nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback