091212

Det verkar som att min helg blir att isolera mig från allt mänskligt i princip. Om man bortser från min familj. Jag har gjort fyra punkter av min tio punkter-långa lista. Jag får väl försöka ta mig i kragen imorgon och göra klart de resterande sex punkterna, sådär lagom roligt på en söndag också. Men vad gör man inte för alla punkters skull? Den senaste timmen har jag glott på Robinson med familjen, dock har jag mest haft nosen nere i min bok jag för tillfället läser - Emma, Mias dotter. Men jag missade inte vem som åkte ut i alla fall, äntligen den satkärringen som är så jobbig. Nu hoppas jag att sorken som bara kisar åker ut nästa gång.

Nu: Johan Falk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback