småkryp

Seg dag, seg kväll!
Morgondagen blir förhoppningsvis roligare, jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska med ut till Rasmus i klassens sommarstuga, tillsammans med klassen alltså. Skulle vara förbaskat kul men jag ska ju trots allt vara barnvakt på söndag till måndag, lite pigg ska man väl vara då? Struntsaker som jag löser imorgon istället. Jag har kommit fram till att ha öppna fönster hela dagarna är ingen vidare bra idé då man hatar småkryp, igår hade jag ihjäl två enorma harkrankor klockan halv 1 på natten. Nu när jag satte mig i sängen upptäckte jag en fruktansvärt stor och äcklig tvestjärt, huuuuh! Men nu är den borta så jag kan sova lugnt, förhoppningsvis.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback