sista augusti

Första dagen på veckan, och augusti är snart slut. Då är det officiellt höst enligt mig. Härligt då alla fina färger kommer och man kan börja leta efter en höstjacka, eller det kanske man redan nu ska göra. Lite kan man ju kika runt i alla fall, dock är jag grymt sugen på en fjällräven-jacka, så sjukligt snyggt! Helst vill jag ha en marinblå, eller en beige. Nå ja, det får jag kika runt på lite senare. Om någon timme ska jag åka iväg till F&S och träna spinning, jag är faktiskt riktigt pepp nu (passande när sommaren nästan är slut) så jag har bokat hela 3 pass den här veckan. Nu ska jag kika runt på lite buss och tågbiljetter, samt byta om.

Hörs senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback